Letar du efter något?


Socialt



Follow on Bloglovin
Matbloggstoppen


Hej! Mitt namn är Hanna och jag är en glad och spontan 16-årig tjej som försöker hänga med i vardagen. Jag bor i Linköping och går just nu i årskurs 1 på gymnasiet, med inriktningen sam-media. På bloggen kommer ni få läsa om min vardag, som inkluderar hästar, ridning, kreativitet, fotografi, mat, recept, träning, tips, outfits.. Allt möjligt, helt enkelt! Vill du veta mer om mig? Fortsätt läsa bloggen!

♥ Kontakta mig? Mejla [email protected]

♥ Twitter & Instagram: hannalovisasol



Instagram


Vaken


Kommentarer

♥ Jag gör inga gratisdesigner, men tar emot designbeställningar
♥ Jag fotar med Nikon D90 och redigerar mina bilder i Photoshop CS6
Kontakt: [email protected]


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback